fredag 29 april 2011

KRILLE!!

haha bästa dagen.

1. gick till skolan och trodde jag kom försent haha diss
2.NP (nationella prov)
3.rast
4.NP
5rast
5lunch/rast
6bajspudding vi eller jag åt inte men mina vänner äklade nickebooii... haha diss
7.multibrännboll haha alla gick före oss ( mig o josse ) vi bara gå fram gå fram gå fram
8 gå hem och vänta på josse vid gungorna
9. bli attakerad av Cindi haha.
10 gå till IP
där var Sebbe,William,Robin/Krillebög,Emil,Tim ja det var nog alla. dem några var utan tröja så vi tittade bort. sen gick vi i gräset och jag blev v med mobilen sen hittade vi den.. sen fotade josse mig 10000000 ggr och vi kom på att hon ska bli fotograf och jag fotomodell. sen gick vi hem o klöddade. vad halv 6 var vi vid gungorna sen hämtade jaag pengar sen bar det av till valla.där har jag varit ikv. multibrännbollen var bäääst vi gjorde ju inget och krillebög fick sitt nya smeknamn av mig för jag sa det ist för krillebooii. sen blev dett jojjobooi sebbebooii och ollebög. haha bästa dagen jue<33 big love eler nått....... älskar dig josefinebby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

heejsan sötis!!!

komentera något sött. ge mig gärna krtik men peppa mig gärna också..ställ frågor om det behövs.