söndag 15 maj 2011

always n´ always

han tog av huvan och jag kände väl igen han.
- Martin sa jag och kramade honom.
- Nez sa han varför hade du ett packe cigg??
- för att jag inte pallar med mamma och pappa så jag tar ett bloss.
- hur länge har det hållt på??
- inte så länge bara nån månad typ elr nått.
- mm okej men du får sluta snälla du vill inte att det ska bli som med...
- snälla Martin säg inget till mamma och pappa.
- varför skulle jag det? så att de skulle skrika på dig och sen varandra igen och skylla allt åp den andra? nä sån är jag inte occh det vet du Nez.
- mm det vet jag.
- älskar dig
- älskar dig oxå.
-kom så går vi hem.
- har de slutat bråka än?
- jag vet faktiskt inte.
- okej
vi gick hem och allt var lugnt igen.
3 veckor senare
- Nez vakna.
- mm vad e det Martin?
- det är lördag.. vill du med till parken och lira lite basket?
- visst sa jag och gick upp.photo edited for free at www.pizap.com´
det här och gick sedan till parken
jag tog på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

heejsan sötis!!!

komentera något sött. ge mig gärna krtik men peppa mig gärna också..ställ frågor om det behövs.