söndag 12 juni 2011

my dream about JB!

beskrivning:

det handlar om Sienna som är 16 år 2011 (10 maj). hennes pappa (Alexander) låter inte henne dejta någon. hennes brödrar och hon bråkar mycket men är även bästa vänner (bror 1 19 år bor hemma elias bror 2 15 år Oscar)
Siennas mamma heter Chanel och hennes bästa kompis heter Ebony! hon kmr från sverige"

då börjar vi!!

_________________________________________________________


12 juni 2011!

jag vaknade som vanligt vid halv sju tiden. då gick jag upp och tog på mig en lila tisha, vita shorts och rosa klickklack. jag gick ner och åt frukost. mamma var hemma och hade stekt pankakor så jag tog en pankaka.
- Sisi? hur kommer Liam ta det att vi kommer flytta? frågade Elias.
- jag vet inte, men håll käft nu jag försöker att äta...
- Sienna var snäll mot din bror nu  sa mamma varnande.
- jaja sa jag och åt upp det sista.
när jag var klar gick jag upp och bortade tänderna och håret.
__________________________________

den var skit mini men jag skrev denna ikväll när klockan var tre så det var mer på natten då ju men bah så att ni vet det var fan onsdagkväll.. skola dan efter juh<33


men det var mitt första kapitell då hoppas att ni gillar det // Angelika<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

heejsan sötis!!!

komentera något sött. ge mig gärna krtik men peppa mig gärna också..ställ frågor om det behövs.